بیل: امیدوارم که خیلی سریع به سطح کل تیم برسم؛منتظرم تا کنار رونالدو بازی کنم

 

http://u.goal.com/316300/316366_heroa.jpg

درمراسم رونمایی از لباس سوم این فصل رئال مادرید، گرث بیل در کنار کریم بنزما و مارسلو دراین لباس می درخشیدند.

ده روز بعد از انجام معارفه بیل به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید او از انگیزه های فراوانی که برای شروع با تیم مادریدی دارد صحبت کرده:« من در حال پیشرفت هستم. از نظر فیزیکی کمی از هم تیمی هایم عقب هستم و امیدوارم که بتوانم رسید رشد کرده و خیلی سریع به سطح بقیه برسم. »

 بیل در ادامه صحبت هایش گفت:« آنچلوتی با من حرف زده ولی باید تا بازی بعدی تیممان مقابل ویارئال صبر کنم و ببینم که آیا نامم در فهرست بازیکنان آماده تیم قرار خواهد گرفت یا نه. در هر پستی که مرا قرار دهند، در همان پست بازی خواهم کرد. صددرصد توانم را به کار خواهم گرفت.»

او در ادامه در مورد کریستیانو رونالدو هم صحبت کرد:« کریستیانو انسان فوق العاده ای است.او خیلی مهربان است و کمکم کرد تا ترسم بریزد. حالا حس می کنم که در تیم جا افتاده ام. آرزو می کنم تا هرچه سریعتر وارد زمین شده تا بتوانم در کنار او و سایر هم تیمی هایم بازی کنم.»

بیل در طول کارنامه ورزشی اش در 9 بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور یافته و دراین تورنمنت به 4 گل رسیده است. او حالا می داند که باید با پیراهن رئال برای فتح دهمین قهرمانی اروپایی (لادسیما) بجنگد:« می دانم که لا دسیما چه اهمیتی دارد و می دانم که چطور این کلمه تلفظ می شود. ما اینجا هستیم تا در تک تک بازی ها به پیروزی رسیده و تک تک جامها را فتح کنیم و تمام توانمان را برای رسیدن به این خواسته ها به کار خواهیم گرفت و فقط برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش نخواهیم کرد. اینجا سطح فشارها بالاست.در رئال مادرید باید در تمام بازیها به پیروزی رسید و ما برای محقق کردن این خواسته ها با تمام توان تمرین خواهیم کرد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392 ا 16:28 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.